i tráva je droga
trávníkář
V sekci o tabáku máte vcelku podrobná doporučení, jak přestat kouřit. S cigaretami už jsem přestal před pár lety, ale s marihuanou se mi to nedaří. Uvítal bych, kdybyste rozšířili vaše informace o marihuaně i o to, jak ji přestat kouřit. Možná vám přijde, že na marihuaně není téměř nikdo závislý, ale věřte, že je spousta lidí, kteří ji dlouhodbě zneužívali (3-5 jointů denně minimálně po 2 roky) a teď se nemůžou ani pořádně vyspat. Děkuji a věřím, že nejste jen server pro perníkáře a háčkaře a trávu tu nemáte jen do počtu.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, to rozhodně nejsme, ale stejně jako nemáme na stránkách návod na odvykání od heroinu nebo pervitinu, nemáme ho ani pro marihuanu. Rozhodně nepochybujeme o možné závažnosti návyku na ni, každý z nás se jistě ve své praxi s takovými klienty setkal. Závislost na marihuaně se většinou léčí podobnými způsoby jako na jiných drogách, i když má samozřejmě svá specifika. V naší společnosti jde ale - narozdíl od cigaret - stále o drogu širokou společností nepřijímanou a nelegalizovanou. Pokud tedy máte problém s tím, přestat kouřit marihuanu, zkuste vyhledat ambulantní pomoc odborníka, uvidíte, že to bude mnohem účinnější než případný návod na netu.