Detox
Saxana
Ahoj chtěla bych se zeptat mám kámoše který kouří trávu,ale občas si dá i perník teď třeba 3 týdny nic neměl!Kdyby chtěl jít na detoxikaci platí se za to něco???

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím Vás, Saxano, píšete, že máte kamaráda, který občas kouří trávu a sem tam bere pervitin. Ptáte se, zda se za detoxifikaci platí. Za detoxifikaci - resp. pobyt na detoxifikační jednotce - u kterékoli psychiatrické léčebny, se neplatí. Pobyt na detoxifikaci je hrazen ze zdravotního pojištění. Pouze v případě, že by šlo o cizince, je potřeba pobyt uhradit. A nutno říct, že to není zrovna nejlevnější. Pervitin v těle nevydrží příliš dlouho - po týdnu by měly být testy rozhodně negativní. THC (účinná látka v marihuaně), resp. její metabolity, zůstávají v těle mnohem déle - vyjímečně i několik měsíců, v závislosti na intenzitě předchozího užívaní. Nevím, proč se vlastně na detoxifikaci ptáte, ale jestli z mojí odpovědi není něco jasné, klidně se na nás obraťte znovu. Zdraví, Gabriela Koryntová.