Terule
dobrý den.´Je mi třináct let,moc mě zajímají drogy,samozřejmě v dobrém.Baví mě jejich teorie atd.Tak jsem se chtěla zeptat,jaké existují zaměstnání ohledně drog,chtěla bych pomáhat narkomanům,prosím odpovězte mi,hodně mě to zajímá!Předem děkuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že Vás tato problematika zajímá. Myslím, že by v tuhle chvíli bylo nejlepší, kdybyste si přečetla nějaké publikace, ve kterých jsou objektivní informace o drogách a kde naleznete i informace o tom, jaké je potřeba mít vzdělání, aby člověk mohl pracovat v drogové problematice. Například lidé, kteří odpovídají do této poradny, mají vystudované nebo studují na VŠ obory jako je medicína, psychologie, speciální pedagogika, sociální práce, případně studovali vyšší nebo střední odborné školy se zaměřením na sociální práci, pedagogiku, zdravotnictví. Myslím, že na rozhodování o budoucím povolání máte ještě čas. Pokud Vás nadšení neopustí, tak se můžete vydat některým z výše uvedených směrů. A hlavně zůstaňte u teorie - ono to nadšení z drog může také přerůst díky zvědavosti v praktické zkušenosti, které rozhodně nejsou nezbytným vybavením pro naši profesi.