pervitin
yxtina
Dobrý den,,,píši p.Geblerovéjestli ještě v této poradně funguje.Možná si mě pamatujete,,psala jsem vám ohledně syna Patrika pod přezdívkou sybyla a bylo to ohledně pervitinu atd.Psala JSEM VÁM ASI TAK PŘED NECELÝMI 2 ROKY.Ráda bych si s vámi opět psala a podělila se o své problémy,,zatím děkuji.Alena,,jen chci podotknou,že syn je na tom pořád stejně,já také.ba ještě hrozněji.

Odpověděl:
Dobrý den Aleno, Vaše dopisy si pamatuju a je mi líto, že se s Patrikem od té doby moc nezměnilo. V současné době už nejsem na poradně tak často, nicméně mi můžete napsat, co se děje. Napadá mě ještě, zda byste nechtěla někam zajít osobně - v tom případě bych Vám mohla dát kontakt na někoho ve Vašem okolí. Píšete, že syn je na tom stejně a Vy snad ještě hůř. Z osobní konzultace byste mohla vyzískat víc než z psaní dopisů. Nicméně rozhodnutí je samozřejmě na Vás. Dejte vědět... Eva Geblerová