Dobrý den,chci se zeptat,jak dlouho se lidský organismus ustálí do původního stavu po skoro pětiletém užívání pervitinu.V tomto období se sice objevili i "pauzy" (nejdelší abstinence cca 6 měsícu),ale také tu byly nekonečné několikadenní "jízdy". Možná bych měla dodat,že jsem pervitin nikdy neužívala nitrožilně. Původním stavem organismu myslím,navrácení chuti k jídlu a tím i přibývání na váze,převrácené noci a dny (v noci se budím a přes den se mi chce neustále spát),atd.Asi bych měla dodat,že každodenní "braní" jsem celkem omezila na 1x za týden až 10 dní,úplně zatím abstinovat nedokážu,alespon ne tam,kde žiju. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Vím, že Vás stojí velké úsilí snížit frekvenci užívání pervitinu, nicméně pokud budete i v takové intenzitě brát pervitin dál, není moc velká šance, že by se organismus dal po psychické i fyzické stránce dohromady. To by se byl schopen dát, když byste užívala perník jednou za půl roku... což se Vám podaří po pětiletém užívání dost těžko. Důležité je, že neberete injekčně, tím se vyhýbáte řadě rizik, která se pojí s i. v. aplikací. Ale pokud budete brát, třebaže jednou týdně, tak se to do normálu prostě nevrátí. Je mi líto. P. S. Uvažovala jste někdy, že by Vám třeba mohl s abstinencí někdo pomoci? Zkusila jste se někdy obrátit na odbornou pomoc? Možná by se Vám podařilo s pervitinem přestat. Měla byste potřebnou oporu, nejen okruh známých, kteří berou...