skodi mi huleni
spidak
ja se chci jenom zeptat jestli mi skodi kdyz kourim konopi a jestli jo tak jak lidi kolem me mi rikaji ze sem spomalenej a ze se sekam vzdycky u naky mislenky ale sekam se tim spusobem ze nereaguju ani kdyz na me krici me jmeno muze to bejt pravda ja si to neuvedumuju a neverim jim

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Konopné drogy způsobují při intenzivním a/nebo dlouhodobém užívání poruchy paměti a obtíže se soustředěním a udržením pozornosti. V intoxikaci konopnými drogami je člověk obvykle zpomalený, může mít problémy s vyjadřováním myšlenek a také nereaguje dostatečně rychle na podněty z okolí (jako může být například volání Vašeho jména). Tedy závěr - ano, může to být pravda a nemusíte si to úplně uvědomovat. Být Vámi bych zkusila trávu na nějaký čas, aspoň na jeden měsíc, úplně vysadit. Pokud by i přesto potíže přetrvávaly, tak je potom na místě obrátit se na odborníka, protože to může znamenat, že jste si přivodil nějaké dlouhodobější psychické potíže. Je mi líto, asi jsem Vás nepotěšila - ale i konopné drogy mají některá rizika, se kterými je nutné počítat. Pokud byste potřeboval nějaký kontakt, kam byste se mohl obrátit, tak mi napište, kolik je Vám let a odkud jste. Zatím přeji hodně štěstí a buďte opatrnější.