problém s pamětí
Romča
Dobrý den, chtěla bych se zeptat kamarádka když se občas napít, má ten problé že si druhý den nic nepamatuje. Tento problém jí trápí asi rok. Chtěla bych vědět jestli to nesouvisí s tím že už pár let velmi málo jí a stále se snaží zhubnout. její jídelníček je předeevším ovoce a zelenina. Děkuji za odpověd

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Nedokážu posoudit, čím je způsoben kamarádčin problém - zda je to množstvím vypitého alkoholu, interakcí alkoholu s nějakými léky, které užívá nebo její živosprávou a případným oslabením organismu v důsledku nějakých dramatických diet. Každopádně, tato "okna" mohou signalizovat vážné potíže a kamarádka by si na alkohol měla dávat pozor. Taky to bývá jeden z příznaků tzv. nemírného požívání alkoholu až rozvíjející se závislosti na alkoholu. ... Nevím, jestli jsem Vám nějak ulehčila, ale bohužel k tomu, abych Vám mohla adekvátně poradit, bych potřebovala více informací.