drogi
manželka
Dobrý den.Mám velký problém smanželem,který trvá už rok možná i déle.Vím,že něco bere je to prášek rozdrcený a používá k tomu stříkačku na imzulin.Braní je nepravidelné okamžitě to poznám když si to vezme.Trpí nespavostí je STRAŠNĚ podrážděný po 4-5dnech mluví ze spaní dělá trhavé pohyby.Pokaždé slybí,že už to neudělá,ale vydrží to tak 3-4týdny a pak znovu na novo.Mame 3létého chlapečka moc tím trpí,protože se často hádáme neumí jednat v klidu.PROSÍM POMOC CO MÁM DĚLAT už několikrát mě napadl před synem.PROSÍM

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Situace, kterou popisujete, se mi jeví jako velmi závažná a chápu Vaše obavy. Mám za to, že Váš manžel užívá injekčně pervitin, podle příznaků, které zmiňujete (nespavost, podrážděnost, agresivita). Myslím, že s ohledem na dítě i na jeho agresivitu vůči Vám by bylo potřeba situaci dost rychle řešit. Přes internet s tím mnoho neuděláme, myslím, že by bylo ideální, kdybyste se mohla obrátit na odbornou pomoc osobně. Získala byste potřebnou podporu, informace a mohla byste zkonzultovat s někým z odborníků, jak nejlépe postupovat dál. Když mi napíšete, odkud jste, tak bych Vám mohla dát konkrétní kontakt na někoho z kolegů. Zatím držím palce a ozvěte se.