pilot
Dobry den. Jsem z Pardubic a vcera jsem navstivil nemocnici v patek se mam dostavit znovu. Nevim jak presne funguje leceni alkoholiku ale ted jsem strizlivi coz neznamena ze nemam chut se znova napit a zapomenout i kdyiz na malou chvili proc si mne tam nenechali? Jsem nic a nikdo mi nepomuze

Odpověděl: Bára Orlíková
Nevím, jak funguje přijímání do léčby zrovna v nemocnici v Pardubicích, takže nedokážu takto přes internet posoudit, jakto, že si Vás tam nenechali. Zítra tam doražte a požádejte lékaře o to, aby Vám umožnil nastoupit do protialkoholní léčby a domluvte si s ním přímo termín. Obyčejně bývá nějaká čekací doba, než se uvolní v léčbě místo, proto Vás třeba nemohli vzít hned. Není to jistě proto, že by si Vás cenili méně než jiného zájemce o léčbu. Zkuste vydržet střízlivý. To, že máte chuť se napít, je normální - pokud jste byl zvyklý pít pod dlouhou dobu denně, tak se není čemu divit a chuť na alkohol Vás bude asi delší dobu provázet. V léčbě se Vám budou tyto chutě lépe snášet a překonávat a po dokončení léčby budete už na střízlivý život venku lépe připravený, než jste teď. Nevím, na koho jste se obracel, pro jistotu posílám další kontakt na lékaře v nemocnici Pardubice, kam byste se mohl obrátit. Centrum péče o závislé - nemocnice Psychiatrická léčba, Nemocnice Pardubice Kyjevská 44, Pardubice, 532 11 telefon: 466016622 MUDr. David Bayer Zatím přeji hodně štěstí.