pomoc
pilot
Dobry den. Mislim ze jsem akoholik. Piju uz nekolik let dene a mam sti obrovske problemi.Ted jsem bez prace a jako osoba samostatne videlecne cina kdyz pujdu na kontrolku nedostanu penize ani na jidlo presto jsem bil rozhodnut to skusit ale lekar mi dal Diazepam a Tiapra poslal mne domu a rekl at prijdu v patek v 10 hod. ja si mislel ze mne zavrou a nnechaj si tam ted jsem doma je mi blbje a nevim co dal zhroutil se mi dosavadni zivot prisel jsem o ridicak auto na lizink a firma pro kterou jsem jezdil mi vskazala ze se mnou uz nepocitaji co mam delat? premislim ze bude mozna jednodusi vse ukoncit ale vzhledem k rodicum ....

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že by bylo ideální pokusit se o léčbu v léčebně. Léčba je hrazená normálně ze zdravotního pojištění, stravu tam budete mít zajištěnou a budete mít čas dát se do pořádku. Rozhodně tu šanci nezahazujte, nic není ztracené. Bude to sice na delší čas a nevyřeší se vše hned, ale rozhodně není všem dnům konec. Prvořadé je začít řešit problém s alkoholem, proto by bylo dobré jít do té léčby. Všechny ostatní problémy se vážou na to, že jste závislý na alkoholu. Jakmile s tím začnete něco dělat, tak se pomalu začnou dávat do pořádku i ty ostatní záležitosti - práce, finance, řidičský průkaz. Když mi napíšete, odkud jste, tak bych Vám mohla doporučit, kam se obrátit. Zatím držím palce a věřím, že se Vám to podaří zvládnout.