lsd a jatra
johnnyboy
dobry den, rad bych se zeptal, zda pusobi lsd negativne na jatra? jsem 4 mesice po mononukleoze a rad bych vyzkousel lsd, bojim se,zda to moje jatra "preziji"... dekuji

Odpověděl:
Dobrý den, nikde jsem nenašla, že by LSD (narozdíl od přírodních halucinogenů např. psylocibinu) nějak ohrožovalo játra, nicméně má spoustu jiných rizik (např. vyvolání depresivních či psychotických stavů, které mohou přetrvávat i po odeznění intoxikace, "bad trip") a kromě toho jistě celkově zatíží organismus, který by měl být nyní v rekonvalescenci. Více si o nich můžete přečíst na našich stránkách v rámečku pod vstupem do poradny v kolonce halucinogeny, nebo na stránkách www.drogy-info.cz v kolonce informace/ilegální drogy. A myslete i na své duševní zdraví. Myslím, že halucinogeny nejsou zrovna látky vhodné k rekreačnímu užívání, protože jejich efekt je zvláště pro prvouživatele velmi těžko odhadnutelný. Takže bych pokus buď vynechala nebo přinejmenším odložila na později.