Nela
prosim vas potrebuji pomoc.muj pritel bere pervitin uz pres rok ale ja uz to nezvladam a posledni dobou jen kricim protoze ma vsude dluhy,jsme male mesto a porad se tady neco roznasi.a ja to musim vsechno uhlazovat. konecne se me ho podarilo dostat dom pač jsme museli spat kde se dalo.chodime spolu vic jak 4,5 roku. kdybych se s nim rozesla tak zrujnuje celou jeho rodinu a sve zdravi.a to jim nemuzu udelat. .jak mam zlomit jeho EGO NEBO CO TO JE. nadava me ze nejsu normalni kdyz jenom kricim a su nepřijemná (nedokaze pochopit ze jen diky tym dluhom) Predem dekuji za odpoved

Odpověděl: Jakub Minařík
No, já vám nevím. Myslím, že se vám jeho ego moc nepodaří zlomit. On má pervitin a ten celkem pomůže odolat vašemu tlaku. Víte, osobně bych doporučoval ho v tom nechat. Bude se s tím muset porovnat nějak sám a to bývá úhelný kámen k motivaci. Ono když po něm všechno uhladíte, tak vy se staráte a on bere. Tak proč by přestával? Taky nevím, zda jeho rodina o tom ví. Asi bych jim řekl, že od něj odcházíte a proč. Tím chci říci, že bych doporučoval vzít nohy na ramena, dokud ještě můžete. Taky bych doporučoval, abyste se nechala vyšetřit na možná infekční onemocnění. Pokud spolu intimně žijete, tak existuje riziko nákazy. Zvláště, pokud partner užívá injekčně. No, možná ještě napíšete.