syn se přiznal
Beruška
Dobrý den , chtěla bych požádat o pomoc jak postupovat dál abych synovi pomohla z toho ven a neudělala chybu. Dnes se mi syn ( 21) přiznal že bere drogy - pervitin , prý 1/2 roku . Všechny příznaky to i potvrzují - pohublost, nechutenství ztráta už několika zaměstnání, atd. Problém je trochu v tom že spolu nebydlíme . Bydlí s otcem , který věděl a přistihl syna jak bere drogu , ale vůbec s tím nic neudělal. To prostě nemůžu ani pochopit , že nic s tím nedělal. Řekla mi to i jeho přítelkyně. Všechni mu chceme pomoct je to citlivý hoch a myslím ,že se chce z toho dostat , ale bez pomoci to asi nepůjde.Proto bych chtěla nějaký kontakt na poradnu z jeho okolí - Vojkovice u Kralup n/Vlt okr. Mělník, já jsem z Prostějova. Děkuji za odpověď . Beruška

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud vím, tak v Kralupech nad Vltavou má snad jednou týdně poradnu Dr. Dušan Randák, který je z Kralup a pracuje v Praze. Myslím, že to je přes městský úřad. Já jsem se to pokoušel chvíli hledat, ale mám dosti pomalé připojení, takže jsem v tom selhal. Zkuste se podívat na stránky města. Jinak v Mělníce je AT Ambulance: Ordinace AT při NsP Mělník, Pražská 528 tel: 315670511 Prahu máte taky co by kamenem dohodil. Vlak z Kralup jede na nádraží Praha Holešovice. Odtamtud je blízko: Denní stacionář SANANIM Janovského 26, Praha 7, telefon: 220 803 130 Zkuste využít některý z kontaktů. Pokud syn chce, tak by neměl být problém mu s braním drog pomoci.