prosim o odpoved.dekuju vam.lukas
lukas
ahoj,chtel bych se zeptat jesti clovek muze byt zavisli na redbullu.mesic ,kazdy den vypiju 3 redbully.a porad pocituji touhu po redbullu.a zda muze to miti nejake nasledky na zdravi.po dlouhodobe konzumaci.dekuji.pak jeste mam takovy dotaz cose tyka kokainu.snupl jsem si.mel jsem spoustu energie.pak jsem byl vycerpany a mel jsem hlad velky.muze redbull byti nahrazka kokainu kdyz jeste nejsem zavisli,a byl to experiment co tato droga dokaze.nevim ale muzou se projevit flesbeky.a jak tato droga je dloho v lidskem tele?poboliva meu srdce.a muze tato droga byti v cigarete,jakoby aplikace dotela dekuji lukas

Odpověděl: Jakub Minařík
No, závislost na redbullu bych považoval za méně pravděpodobnou. I když je pravda, že při dlouhodobém, častém užívání může jeho vysazení způsobit psychickou nepohodu. To ale platí i pro jiné, relativně neškodné látky, jako je káva, nebo silný čaj. Tam také, když je pijete pravidelně, se po jejich vysazení můžete cítit unavený a vyčerpaný. Ohledně kokainu - ten má celkem rychlý metabolismus, takže z těla zmizí už po několika dnech. Flash backy u kokainu se neobjevují. Ohledně bolesti u srdce - tam bych asi doporučoval nechat se vyšetřit. I když to není časté, užívání kokainu s sebou může přinášet nějaké obtíže. Kokain je možné i kouřit.