Přítel bere
Sansilka
Ahoj,přítel se mi přiznal,že hulil přes 2 roky mariánku.Dost mě to naštvalo,ale slíbil mi,že se rozhodl,že až bude mít holku,že s tím skoncuje kvůli ní.Ale když mi řekl,že si dal před měsícem s kamošama tak mu upřímně nevěřím,že s tím skončil.To se přece jen tak z ničeho nic nedá...nebo se pletu?Chtěla bych vědět,jestli se dá laicky po oku zjistit zda to pořád bere(přece ho nebudu hnát na testy).Díky

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, užití marihuany není úplně lehké poznat, hlavně pokud s tím nemáte žádné zkušenosti. Nevím, jestli není hodně optimistické očekávat, že někdo, kdo dva roky marihuanu hulil s tím jen tak přestane, jen proto, že má přítelkyni, pokud k tomu nebude mít žádný další důvod. Také se mi zdá poměrně brzy - po měsíci vztahu - řešit tak zásadní neshodu. Jestli je to pro Vás naprosto nepřijatelné, možná by bylo lepší si ujasnit, jestli je pro Vás takový člověk vůbec vhodným partnerem. Pokud ano, měli byste se domluvit na nějakém kompromisu.