nevím,co dělat
Robí
už rok kouřím trávu.začal jsem na podzim,kdy jsem sklidil kytky.2 měsíce jsem hulil každý pátek(i více),na měsíc jsem přestal(trochu jsem se nad sebou zamyslel)pak jsem začal zas a potom si dal pauzu 3 měsíce.tyto prázdniny jsem hulil skoro každy den a ted začínám s pervitinem.zajímavé je,že školu dávám s vyznamenáním(chodím na gympl),bojím se toho až sklidím,abych neuletel na pedru,,,,nejhorší je,že se mi začal líbit ten stav a chtěl bych si ho vždy zopakovat,je mi 17 let,měl jsem hodně koníčku-nemám na ně čas,nevydržím u něčeho hlouho

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, nechci Vás podceňovat, ale s tím vyznamenáním to tímhle stylem nevidím na dlouho. S pervitinem se škola těžko vůbec dodělává...Na jednu stranu píšete, že se pervitinu bojíte, ale na druhou stranu mi to vyznívá, že Vám to až tak nevadí. Myslím, že by stálo za pokus řešit svoje problémy velmi rychle jinak, dokud je ještě čas, abyste se pak neprobudil tady na poradně za pět let, až nebudete mít nic než perník. Zkuste zajít raději než pro perník k psychiatrovi a promluvit si s ním o svých stavech depresí. A seberte rozum a zkuste si představit, kde asi tak budete za těch pět let, když se Vám to nepodaří ukočírovat...