pomoc
mm
Syn již,takové 3 měsíce má divné chování,rozšířené zorničky,když přijde domů dlouho do noci je vzhůru,vydrží však spát i do 14.00.hod.Někdy zase přijde a jde hned spát třeba i v 20.00.hod.Má divné nálady a je poměrně drzý až zlý.Dnes mu chci udělat test ,který jsem zakoupila v lékárně,ale nevím jak zareaguji ,když bude pozitivní,vím že se u nás v obci marihuana prodává ve velkém.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že je to pro Vás obtížná situace a to o to víc, že příznaky, o nichž se zmiňujete, nejsou pro marihuanu zcela typické. Zejména ne rozšířené zorničky, po užití marihuany bývají oči spíše zarudlé a působí ospalým dojmem. To, co popisujete, se mi jeví bohužel spíše jako užívání stimulačních drog, tedy například pervitinu. Což nevylučuje, že může zároveň kouřit i marihuanu, takže test na THC může být pozitivní. Protože nechci situaci posuzovat takto přes internet, docela bych Vám doporučila se poradit s někým z odborníků, dříve než se uděláte synovi test. Protože pokud ho použijete, musíte mít jasno v tom, co uděláte, ať bude výsledek jakýkoli. Pokud mi napíšete, odkud jste, mohla bych Vám někoho z kolegů doporučit. V takovéto situaci totiž člověk často udělá neuvážené kroky a rozhodnutí, kterých později lituje a která mohou Váš vztah se synem výrazně zkomplikovat a neumožní Vám, abyste synovi mohla podat pomocnou ruku. Zatím přeji hodně štěstí.