kombinace
Holka
Zdravím, prosim o radu ohledne kombinace nekterych latek. Kazdy den nekolikrat denne kourim marihuanu, behem tohohle mesice jsem mela nekolikrat LSD a tto naposledy pred 2 dny, taky jsem v tomhle tydnu dostala k narozeninám kokain a pervitin(uzito pred 2 dny)...poslední dve drogy obvykle vubec neuzivam. Vcera me zacal bolet zub- osmicka -a zitra mi ji maji trhat, tak se chci zeptat, jestli se ucinky umrtvovacich latek s vyse uvedenymi latkami nebudou nejak ovlivnovat..zapomnela jsem jeste alkohol, ale ten jsem ted 2 dny nepila. A taky premyslim, ze bych misto leku proti bolesti vzala trochu subutexu. Mam jit sice na Bulovku, kde pracujou s lidmi, co berou drogy, ale i tak se bojim, ze mi reknou at prijdu az budu tyden cista nebo pod. Mam tam byt v devet rano, tak prosim o rychlou odpoved pokud mozno..Dekuju a preju hezky den a hodne uspechu ve vasi praci..

Odpověděl: Bára Orlíková
Nemám teď k dispozici kolegu lékaře, takže Vám nejsem schopná dát kvalifikovanou odpověď do zítřejšího rána. Obvykle odpovídáme dotazy do dvou dnů a v případě složitějších dotazů i déle. Myslím, že pokud jdete tam, kde pracují s lidmi, co berou drogy, tak by neměl být problém lékaře na to předchozí užití drog upozornit. Myslím, že byste se od něj dozvěděla potřebné informace. Mám dojem, že užití Subutexu proti bolesti není rozumný nápad, zvláště když se problém s bolavým zubem vyřeší zítra ráno. Užívání opiátů bez předpisu je cesta k tomu, abyste si opatřila závislost. S vašimi zkušenostmi s drogami a jejich kombinacemi bych s tím už být Vámi nehazardovala. P. S. Jestli jsem to dobře pochopila, tak jste v rámci oslavy svých narozenich zkombinovala marihuanu, alkohol, pervitin, kokain a LSD - jestli Vás z toho jenom rozbolel zub, tak máte z pekla štěstí. Jiní si po takovém večírku mohou pořídit toxickou psychózu.