myslím že přítel má problém
marketa27
Dobrý den, jsem na vašich stránkách poprvé, a nevím jestli správně. Řeším doma pro mě docela zásadní problém. Můj přítel, 25 let, podle mě relativně často kouří marihuanu, a já pozoruji velkou změnu v jeho chování, je zcela bez zájmu, nic ho nebaví, je zlý a protivný, vrací se domů pozdě v noci, vyhledává pouze společnost těch co kouří s ním. Bohužel si nenechá vysvětlit že je to asi z toho. Tvrdí mi že je to blbost, a že neví co s ním je, ale že momentálně neumí být jiný. Myslíte že mám pravdu? Vůbec nevím co s ním mám dělat.. Děkuji za váš názor, případně za radu

Odpověděl:
Dobrý den, myslím, že je možné, že kouření marihuany způsobuje změny v chování vašeho přítele. Dlouhodobé užívání velkých dávek marihuany může vést např. ke ztrátě motivace člověka k jiným činnostem, než je užívání drogy. Zkuste (v ideálním případě společně s přítelem) získat informace o účincích marihuany a důsledcích dlouhodobého užívání této látky. Naleznete je např. přímo na stránkách této poradny (rámeček hned pod vstupem), nebo na stránkách www.drogy-info.cz, případně www.drogmem.cz (Memy/Vliv konopí na zdraví), pěkná kapitola o kanabinoidech je v knize Drogy v ulicích, mýty-fakta-rady (autor Andrew Tyler), která je dostupná v knihovnách. Třeba více informací Vašeho přítele ovlivní. Přeji hodně štěstí.