kamionak
Ivi
Dobry den,s manzelem mam 1,5 holcicku.Nez se narodila zjistila jsem u manzela,ze ma v penezence pernik a u toho brcko.Byl vztekly jak jsem mu to rekla,nakonec rekl ze to nebylo pro nej.Tenkrat jsem to nejak neresila,nezili jsme spolu.Vzdycky rad chodil do hospod,ma rad pivo.Ted nikam nechodi.Vraci se nam z cesty na vikend a je s nama doma.je ale porad podrazdeny a nervozni.Dceru moc miluje.Moc spolu nekomunikujem,ja se mu bojim neco rikat,aby mi nenadaval.Vzdy se hned rozbrecim.Nedavno jsem mu vzala penezenku a nasla tam pernik v takove obalce.Brcko tam ma porad.Za celou dobu jsem se mu tam nepodivala,mozna to tam mel pora.Budem spolu 6 let.Do penezenky mu jinak nelezu,kdyby to zjistil,bylo by asi zle.Myslim si,ze ho bere za jizdy v noci aby neusnul.Prijede nam v sobotu,uz jsem mu rekla ze s nim potrebuji mluvit.jak mam zacit,vim ze budu zase brecet.Myslim si,ze to bere spousta jeho kamaradu,i ridici.Moc ho miluji,ale resit to nejak musim,uz kvuli male.take si myslim ze pomoc chtit nebude.Vi to i jeho rodina.Chce mi take pomoc,jsou z toho v soku.Zrovna jsme si zaridili byt.Dava mi na mesic 5 tisic,nevim kolik si vydela,vim ze bzch se ho na to mela ptat,ale nedelam to.Prosim napiste mi nejpozdeji do patku,pokud to bude mozne.Nevim jak mu vse mam zdelit.dekuju

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, z Vašeho dotazu mám pocit, že se manžela bojíte, jako by Vás měl potrestat za to, že hájíte svá práva a práva své dcery. To, že budete při rozhovoru s ním plakat přeci není žádná známka slabosti nebo menší závažnosti celé věci. Je to pro Vás bolestivé a taková reakce je naprosto přirozená. Samozřejmě není nejšťastnější, že jste mu prohledávala peněženku, ale na druhou stranu on Vám lhal, když říkal, že pervitin má pro někoho jiného. Důležité je, jak se chová doma a na to bych se být Vámi při rozhovoru s ním zaměřila. Ať už to ovlivňují drogy, nebo ne, není asi v pořádku, že se mu bojíte cokoli říct a nekomunikujete spolu, když je stále podrážděný. Zkuste s ním tedy mluvit o tom, ať Vám i on řekne, jestli mu něco vadí, jestli se z nějakého důvodu doma necítí dobře atd. Nemusíte hned vyrukovat se svým nálezem, i když se k tomu asi brzy dostanete. Zkuste ale nejdřív, ať Vám sám vysvětlí, co se děje. Nevyčítejte, mluvte v klidu, rozhodně se nenechte zastrašit nadávkami, protože máte právo na to vědět, co se s manželem děje.