Dee
Dobry den, chtela jsem jen vedet, zda se da poznat v jake fazi brani kokainu je, dle urcitych symptomu? Jestli ho opravdu bere jen prilezitostne, jak mi tvrdil? A co se s tim da delat? Dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, bohužel to lze poznat těžko, jedině podle toho, jak často mění své chování a kdy se u něj objevují symptomy které jste popsala (nespavost, velká chuť na sex, impulzivita atd.). Co se týče řešení, záleží na tom, jak se dohodnete. On pravděpodobně nechce s kokainem přestat. Důvodem by tedy muselo být to, že si to přejete Vy. Musíte si rozmyslet, jak moc Vám jeho braní vadí a dohodnout s ním pravidla. Také s ním například nechodit na diskotéku, kde víte, že si kokain dá, dát tím najevo, že to neschvalujete. Nevyhovět jeho zvýšené chuti na sex, pokud víte, že je pod vlivem drogy atd. Měli byste se dohodnout, co je pro Vás přijatelné a co se stane, když to nedodrží. Musíte ale dát taková pravidla, která budete i Vy schopna dodržet. Ne například říct, že se s ním rozejdete, jestli si ještě dá někdy kokain, když budete vědět, že nejste schopná to dodržet. Zkuste se s ním také bez předsudků pobavit o tom, co mu droga dává, a případně kde jinde by to mohl najít.