kontrolovatelne vyuzivana zavislost
maron
poprvé mi byla nabídnuta lajna pervitinu v 95 roce po uspěšném naboru do hudební skupiny, to mi bylo 21 let čerstvě pár týdnu po vojně. od té doby podnikám v oboru a vcelku se mi daří. teď je mi 33 let, děti prochází pubertou, dokončuji přestavbu domu po utěku do přirody a doplnění smyslu života.PROTO VÁS ŽÁDÁM O RADU A POMOC JAK TEN ROZJETY RYCHLIK ZASTAVIT. moje schránka začíná odmítat impulzy mozku a fyzicky už jedu na dluh / ALE JAK DLOUHY/ DÍKY M.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, není mi z Vašeho dotazu jasné, jak jste na tom teď - berete pervitin denně, nebo příležitostně? injekčně, nebo šňupáním? co Vám to způsobuje za problémy? Obecně lze ale říct, že pokud se chcete návyku na pervitin zbavit a nejde Vám to samotnému (zkoušel jste to už? jak to dopadlo?), bylo by dobré navštívit alespoň ambulantně odbornou pomoc a probrat, jaká by pro Vás byla nejlepší cesta k abstinenci. Také byste tam měl možnost probrat, co Vás vlastně u pervitinu drží, co to je, co nemůžete dostat nikde jinde...