neni to moc?
fetkap
smažim teprve 3 měsíce spal sem tak tejden,už si i kydnul a vřele doporučuju,pač sem šňupal tak 0,3g deně a skoro nic,mam šanci přestat???..........ne kecám už se mi to vaříí,dneska si dam do pravý

Odpověděl: Bára Orlíková
Šanci přestat máte. Pokud berete tři měsíce a přijde Vám to zatím zábavné, tak ale asi nemáte moc valnou motivaci. Ta přichází teprve s těmi problémy, do kterých máte velkou naději se dostat, zvlášť v souvislosti s injekčním užíváním. Taky bych Vás ráda upozornila, že dotazů naléhavějšího charakteru nám sem chodí poměrně dost a sotva je stíháme odpovídat, takže bych Vás chtěla požádat, abyste své poznatky konzultoval na nějakém chatu. Pokud se budete chtít na něco konkrétního zeptat, tak jsme samozřejmě k dispozici.