Zavazny problem
Terezka
ahoj prosim vas chtela sem se zeptat jestli doktor pozna jestli sem hulila....ani newim co to bylo ale asi marihuana mno a du na 15tnactiletou prohlidku a mam prinyst moc a ja se bojim ze to zjistipomozte mi plosiiiiim

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Při takovéto běžném vyšetření se testy na přítomnost drog v organismu nedělají, takže z toho, že to lékař zjistí, nemusíte mít obavy. Možná bych být Vámi byla ale opatrnější - pokud ani nevíte, zda to, co jste užila, byla marihuana, tak bych se docela zamyslela nad tím, v jaké společnosti se pohybuju a proč kouřím něco, co ani nevím, co je. Můžete se totiž dostat do mnohem rizikovějších situací, než je tato. Kouřit se totiž dají i jiné drogy - včetně heroinu...