pervitin
girl
Dobrý večer, možná se Vám bude zdát můj dotaz poněkud zvláštní, ale mě již delší dobu leží v hlavě. Když můj přítel bere pervitin a máme nechráněný sex, může se ejakulací dostat do mého těla? Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl:
Dobrý den, myslím, že to, co by se mohlo z pervitinu dostat v ejakulátu do vašeho těla bude jen opravdu nepatrné množství metabolitů (rozložených zbytků chemikálie). Ale pokud váš partner užívá pervitin injekčně, raději bych se na vašem místě nechráněnému sexu vyhnula a používala kondom. Je tu totiž jednak riziko přenosu některých infekčních chorob, kterými se přítel mohl v souvislosti s injekční aplikací drogy nakazit a jednak riziko nežádoucího otěhotnění, kdy si nemyslím, že by aktivní uživatel pervitinu byl zrovna vhodný otec pro dítě. Pokud byste se chtěla zeptat na něco dalšího, napište.