rivotril
Alice
Už druhý týden beru rivotril na bolesti krční páteře. Je skvělí!!! Ale bojím se jeho vysazení po tom co jsem si tu přečetla lékař mi taky zakázal řídit auto. Za jak dlouho po ukončení léčby budu zase moci řídit? Budou mě po tak krátké léčbě čekat nějaké potíže? Děkuji za odpověď Alice

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel nedokážeme posoudit Váš zdravotní stav takto přes internet, myslím, že by bylo nejlepší dobu, po kterou nebudete smět řídit a možné potíže při vysazení léku, konzultovat s lékařem, který Vám lék předepisuje. Také myslím, že pokud máte potíže s krční páteří, tak by bylo vhodné doplnit medikaci i nějakým vhodným cvičením a relaxací, popřípadě vyzkoušet i nějaké postupy zaměřené na psychosomatické problémy spojené se stresem, k nimž obvykle bolesti zad včetně potíží s krční páteří často patří.