problem
Terezka
Ahoj chtela sem se zeptat jestli se pozna u doktorky jestli sem hulila??Jako napriklad z krve,z moci...A jak dlouho to koluje v krvi a v moci?

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Při běžných lékařských vyšetřeních se testy na přítomnost drog nedělají. Jinak se THC (účinná látka konopných drog včetně marihuany) dá detekovat z krve, z moči, ze slin, potu, vlasů... Testy ze slin a z potu se například dělají řidičům, aby se orientačně ověřilo, zda před jízdou nekouřili marihuanu. V těch se dá THC detekovat krátce, řádově v hodinách. Při testu z krve se dá THC detekovat cca do 10 dnů, z moči od několika dní až do několika týdnů po posledním užití. Doba, po kterou je detekce možná, závisí na mnoha faktorech, především na intenzitě předchozího užívání (tedy pokud byste hulila jednou, tak bude doba kratší, než když byste užívala marihuanu denně po několik měsíců, tam by se blížila k té horní hranici).