Pervitin v tele
Anonym
Dobry vecer...mel bych skromny dotaz,potrebova bych zjistit jak dlouho se muze pervitin udrzovat v tele...a po jakou dobou je v tele zjistitelny (krev,sliny,vlasy,adt...) Dekuji za brzkou odpoved...

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý večer, pervitin je zjistitelný v moči 3 - 7 dní, krvi 1-3 dny, vlasech až 3 měsíce podle délky vlasů, slinách 10 hodin - 3 dny. Nicméně záleží na řadě proměnných. Nejen, že jde o kvalitu a podrobnost testu, ale i o to, jak dlouho člověk bere, jak často, jak velké dávky, jakým způsobem, jak kvalitní/nekvalitní je droga apod. Navíc v tom všem hraje nemalou roli i individuální metabolismus. Určitě máte dobrý důvod, proč se ptáte. Kdybyste chtěl napsat víc, budu ráda. S pozdravem, Gabriela Koryntová.