Kámoška-spěchá to!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M+L
Naše nej kámoška(14) se namočila do drog , už to bere měsíc a půl a nemůže z toho ven,teda my newíme jestli chce! Chceme jí pomoc a tag sme se obrátily na vás a doufáme že nám nějak pomůžete! Děkujeme za Vaší pomoc!!!!

Odpověděl:
Dobrý den, je dobře, že chcete pomoc kamarádce. Vzhledem k tomu, že ani v jednom ze svých dotazů nepíšete jakou konkrétní drogu vaše kamarádka bere ani jak (např. kouří nebo šňupe), předpokládám, že to nevíte. Zkuste s ní promluvit, zjistit o jaké drogy se jedná a najděte si o těchto drogách nějaké informace - např. na stránkách této poradny rameček hned pod vstupem do poradny nebo na strankach www.odrogach.cz. Možná bude kamarádka ochotná podívat se na tyto informace s vámi, pokud ne, zkuste jí je nějak předat. Informujte ji o tom, co ji užívání drog může způsobit a snažte se jí přesvědčit, že by s tím měla přestat. Pokud by chtěla přestat drogy brát a pro ni samotnou by to bylo těžké, měla by se obrátit na někoho, kdo jí s tím bude umět pomoci. Ideální by byly rodiče, kteří jí mohou doprovodit k nějakému odborníkovi. Pokud to z nějakého důvodu není možné, může se na nějaké odborné zařízení zkusit obrátit sama. Když o to bude mít zájem, může se obrátit na nás a my ji poradíme nějaké zařízení, které pro ni bude vhodné a bude to mít blízko. Když budete potřebovat nebojte se znovu ozvat. Hodně štěstí.