pro MUDr. Minaříka
ikar
můžete mi prosím zkusit vysvětlit , co to mohlo být- už jsem to skoro zapoměla, ale dnes mně ta vzpomínka znovu postrašila: jsem v šestém měsíci těhotenství a někdy ve druhém měsíci jsem si pořídila trochu pervitinu a pár dní (3-4)se tím uvolňovala- opravdu po troškách. Nicméně na konci tohoto experimentu se mi stalo, že ze mne vyteklo malinko nahnědlé slizovité tekutiny. Nebyla to krev ani zkažená krev , dokonce to nesmrdělo, ba i naopak, a bylo to takové jakoby špinění asi 2-3 dny. Co to mohlo být?? Dle veškerých vyšetření je dítě dnes v pořádku, ale stejně by mně to zajímalo- jestli jsem tak mohla děťátku poškodit třeba mozek, což není teď vidět :) díky předem

Odpověděl: Jakub Minařík
To s tím nemuselo vůbec souviset. Nebuďte neklidná. Pokud testy ukazují, že je vše v pořádku, tak to tak nejspíše bude. Ono kdyby došlo k nějakému narušení vývoje, tak by se to ukázalo. Ve druhém měsíci se tvoří orgány a když dojde k nějakému poškození, tak se může stát že se něco nevytvoří správně. To by ale ultrazvuk a testy s velkou pravděpodobností odhalili. Ono tělo a vyvíjející se organismus zvládne lecos. Tak se zbytěčně nerozrušujte. :-) Tak ať je to zdravé.