test na THC
Hanka
Dobrý den, potřebovala bych vědět, jestli se dá nějak "ošidit" test na THC z moči (Dynex-Syntron), např.použitím vody místo moči. Nemyslím záměnou moči jiné osoby. Výsledek byl negativní, tj. zobrazily se dvě čárky (kontrolní a ještě jedna,teď nevím jak se jmenuje). Ptám se proto, že při minulém testu stejným testrem čárky asi po 10 minutách zmizely (podle návodu se výsledky odečítají do maximálně 10 minut), nyní zůstaly zobrazeny více než 12 hodin. Jsem s dcerou domluvená na občasných testech,vím že to není ideální, ale tolikrát mi lhala, že jí teď nevěřím a vždycky když mi tvrdí,že nic nebere a má test negativní, mám pocit že se situace zlepšuje.Zároveň jí nechci křivdit a podezírat ji předem z podvodu. Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Bohužel Vás v otázce testu musím odkázat na výrobce (viz http://www.dynex.cz/?napiste). Je velmi pravděpodobné, že pokud by byla použita voda místo moči nebo moč velmi naředěná vodou, tak by se test ukázal jako neplatný nikoli jako negativní (při laboratorních testech mají vyvinuté pojistné mechanismy, ale nevím, jaké jsou tyto mechanismy u orientačních testů z moči, proto je to potřeba zjistit přímo od výrobce). Nicméně považuji možnost, že by dcera mohla test ošidit tímto způsobem, za nepravděpodobnou. Také mi není zcela jasné, jak test provádíte, pokud Vy sama nevidíte odebraný vzorek moči - vodu od moči byste s největší pravděpodobností poznala? Neznám žádné další podrobnosti ohledně dceřina předchozího užívání marihuany, nevím, kolik jí je let, takže k tomu, nakolik je či není ideální používat tyto testy, Vám nemohu bez bližších podrobností odpovědět. Přeji hodně štěstí a zkuste dceři víc důvěřovat.