našla...
Alča
Stránky www.drogy-info.cz nebo tak nějak už znám. Ten Váš odkaz byl dostačující. Jedno z mých podezření se ukázalo být plané (Bohudík) a jedna abstinence není zas až tak 100%...a nehodlá na tom moc měnit...tak nevím. Jsem z lidí kolem, kteří jsou na drogách, docela unavená. Nemáte něco jako ICQ debaty nebo tak?

Odpověděl:
Zdá se, že Vás trápí osud závislých lidí, kteří se pohybují kolem Vás. Z dotazu jsem porozuměl, že byste jim ráda pomohla. Oni tvrdí, že abstinují, nicmnéně máte podezření, že tomu tak není, a že se k pervitinu opět vrátili. Nevím v jakém vztahu jste s těmi lidmi a proto si netroufám doporučovat nebo radit. Možná by jste mohla udělat sama za sebe to, že jim upřímně řeknete o svých obavách a to tom, co Vás trápí. Je to poměrně složitá situace, která se nedá úplně vyřešit přes internet. Je mi líto, ale online poradnu přes ICQ v této poradně nemáme. Snad by Vám pomohl telefonický kontakt na poradenskou linku (tel. 283 872 186), kde si o všem můžete promluvit s odborníky na drogovou problematiku. Držím palce a přeji hodně síly.