Týna
Dobrý den. Beru Subutex 2 mg denně, ale potřebuji jej již vysadit, protože za 14 dní odjíždím do zahraničí. Můžete mi prosím sdělit, jak bude probíhat odvykací syndrom? Konkrétně, jak dlouho a jak mám postupovat, abych si jej co nejvíce usnadnila? P.S. Ten Subutex jsem vysazovala postupně, začínala jsem na 8 mg - 3 týdny, 6 mg - 3 týdny, 4 mg - 2 týdny a nyní ty 2 mg beru týden. Děkuji za radu a přeji hezký den.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, to nemáte zrovna moc času. Tak to zkuste udělat tak, že si budete brát týden 1 mg, pak vysaďte, 3 den si dejte zase jeden miligram a potom těsně před odjezdem. Bude vám pak trochu divně, budete se cítit unavená a polámaná, ale nic strašného by se dít nemělo. Vezměte s sebou Magne B6 (3xdenně), meduňku lékařskou (čaj z ní zklidňuje) a mátu peprnou (čaj z ní zklidňuje trávící trakt. Měla byste být bez obtíží. Podmínkou teda je, že jste jinak zdráva. Pokud trpíte ještě nějakým jiným onemocněním, tak se stav může komplikovat a měla byste to konzultovat z lékařem, který vám subutex předepisuje. Stačí?