help2
wormi
dekuji za odpoved a ted to asi popisi podrobneji...mate pravdu maji se uzivat pouze oralne ale jelikoz jiz delsi dobu a ve velkem mnozstvi uzivam marihuanu tak nemaji takovy ucinek jako snupnutim...dostanu se rychleji do krve...ale nevim jestli mi stav naprosty bezmoce a nekotroly vyhovuje...jsou to normalni problemy jaky ma asi kazdy v mym veku...holky...ale asi trosku jinak nez obvykle..vydirani od me pritelkyne tim ze je tehotna bylo jaksi i na me moc...a kdyz jsem hledal pomoc u lidi kterym verim tak mi zacli vylivat sve srdce a jejich problemy a jak vite potom clovek fakt nema chut uz neco rikat a radsi mlci a necha jsi to v sobe...mozna to jen strasne zvelicuju...nevim...dekuji za odpoved...

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Podle toho, co popisujete, by bylo asi docela na místě se obrátit třeba na někoho z psychoterapeutů. Tím, že budete užívat léky bez předpisu, navíc šňupáním a budete denně kouřit několik jointů, se do toho budete dostávat ještě hlouběji. Myslím, že ty barbituráty by Vám potenciálně mohly dost ublížit. Problémy má sice každý, ale každý máme problémy různé, různě je řešíme a jsme různě citliví na stres. Každý má jiné mechanismy, jak se se smutky, obavami, úzkostí a strachy vyrovnáváme. Pokud není možné se svěřit kamarádům a blízkým, pokud nemáte pocit, že by se Vám tím ulevilo, pokud to řešíte tím, že každý den hulíte a zobete prášky, tak myslím, že by bylo fajn vyhledat někoho, komu to můžete bez obav říct, kdo je odborník na to, aby Vás podpořil, poradil, jak se s těmi problémy vyrovnávat. Znám docela dost kolegů, na které byste se mohl obrátit, ono po internetu to úplně řešit nelze a osobní kontakt se v takovém případě dost dobře nedá nahradit. Napište mi, odkud jste, a zkusíme něco vymyslet.