bojim sa
labea
ahojte mam 18 rokov pred mesiacom som prisla zo 4mes liecenia na marihuanu, heroin a hlavne pervitin.alkoholu som sa nebala ten beriem ako samozrejmi v malom mnozstve.problem je v tom ze som mala minuli tyzden recidivu.v pondelok som sa sfajcila, utorok heroin a v stredu pervitin a vcera znova mariska.mam za sebou tazku minulost bojim sa ze budem pozitivna a pojdem do resocializacneho zariadenia do bratislavi.skolu si dokoncujem idem do maturitneho rocnika ale ja asi neviem v takom mladom veku zit bez marihuany.tvrde drogy brat uz nechcem ale vsade naokolo sa trava fajci a ked to vidim niekedy neodolam.ja asi este chcem fajcit.co mi na to povie mama...

Odpověděl: Jakub Minařík
No, jen si dovoluji upozornit, že jste nejen zahulila, ale dala si i pervitin a heroin. A to, obávám se, nevysvětlíte. Osobně bych doporučil kontaktovat nějakého terapeuta a pokusit se relaps zastavit. Jinak se stane to, čeho se obáváte. A taky mě napadá, že kdybyste tu a tam relapsovala konopím a neohrožovalo to vaši abstinenci od dalších látek, tak by to bylo něco jiného, než situace, která je nyní. Neboť je patrné, že konopí vaši abstinenci ohrožuje. Pokud mohu soudit.