Zacala brat.
MAXIMUS
Dobry den.Mam nevlastni sestru a vypadato,ze zacala brat pervitin,ale nemam zatim jistotu,protoze se vydavame obcas.Je ji 21let o rozumu a rozumne diskuzi nemuze byt ani rec.Navic je histericka a jaka koliv diskuze na toto tema bude casovanou bombou.Vubec netusim,do delat.Na to,ze by dobrovolne neco delala,ani nemyslim.Diky za kazdou radu.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, pokud sestra nechce nejen nic změnit, ale dokonce se s Vámi o drogách ani bavit, budete se bohužel muset asi smířit s faktem, že má svůj život a nakládá s ním podle svého. Tam kde chybí komunikace, ale i častější kontakt, nemáte v podstatě žádné páky, jak něco změnit. Můžete jí dát v klidu najevo, co si myslíte a v případě, že máte podezření na drogy a je Vám to nepříjemné, můžete s ní kontakt přerušit, dokud se něco nezmění. Jinak ale nic moc dělat nemůžete, jen čekat a doufat, že jí to brzy přestane bavit.