Rebelhovado
Zdravím,bydlím v Poděbradech.Nakazil???Mám trochu žlutý bělmo ale játra mě nobolí!!!!Bojím se a moc ale vím,že takhle to dál nejde.Asi před měsícem jsem přišel domu to urovnat ale jen co jsem tam vešel napadl mě fotr sebral mi buchnu a narval mi jí do ruky a vykopal z domu,nedivte se,že se bojím lidí...Lidi se ke mě chovaj jak odpadu ten debil co mě živí je to stejný příjde vohne mě a když ležim na zemi tak pomě hodí dávku připadám si jak děvka....

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že je nejvyšší čas začít s Vaší situací něco dělat. Nechal jste to zajít poměrně daleko, těžko vyčítat někomu, že s Vámi nějak zachází, když mu to svým chováním umožňujete. V tuhle chvíli Vám nezbývá než se pokusit zajistit si léčbu a ukončit ten life style, který máte teď, jinak se to nezmění. Nejbližší kontaktní centrum je v Nymburce nebo v Kolíně, tam by Vám ohledně léčby poradili a pomohli by Vám ji zprostředkovat. Taky by Vám poradili, kde si máte nechat udělat testy na infekční choroby, protože to, co popisujete, může být příznak hepatitidy. Pokud byste se rozhodl jít na detox a pak do léčby, tak by Vám měli standardně udělat testy na detoxu. Kontaktní centrum Kolín o.s. Prostor Kutnohorská 17, Kolín, 282 02 telefon: 321 715 004 http://www.os-prostor.cz Kontaktní centrum Nymburk Semiramis, o.s. Velké valy 995, Nymburk, 288 02 telefon: 325 514 424 http://os-semiramis.cz Myslím, že bych být Vámi velmi uvažovala o té variantě léčby v komunitě. Pokud budete v substituční léčbě a budete dál bydlet tam, kde bydlíte a budete se nechávat dál živit, tak se to moc k lepšímu nepohne. Doporučuji tato zařízení - Terapeutická komunita Němčice, o. s. SANANIM (více info na www.sananim.cz), Terapeutická komunita Mníšek pod Brdy, o. p. s. Magdalena (více na www.magdalena.cz) nebo Terapeutická komunita Bílá Voda, Jeseník. Myslím, že tyto komunity by pro Vás byly nejvhodnější.