KishaKk
Dobrý den,šel jsem jen nakoupit a ona sem natáhla toho hajzla zasranýho!!!!!!!!!!Sjela se takže mužu začít znova!!!!!!!!!!!A ja jsem si dal taky kdybych si nedal tak jí snad zabiju!!!!!!!!!Bydlím v Nymburce.

Odpověděl:
Zdravím Vás, jsem rád, že jste se ozval, takto Vám můžu poslat přímo kontakt na odbornou pomoc v Nymburku. Zdá se mi, že jsme se dostali na hranicu toho, co Vám můžeme v naší internetové poradně nabídnout. Stalo se, co se stalo a je zřejmé, že tyto vypjaté situace Vás rozjíždí. Pokud by to mělo jít takto dál, těžko budete moct být oporou pro svojí kamarátku a pomoc budete potřebovat oba. Jedinou věc, kterou Vám můžu v tomto případě doporučit je obrátit se na Kontaktní centrum Semiramis v Nymburku. Sídlí na adřese Velké valy 995 (Otevřeno: Po-Čt: 10:00 - 17:00, Pá: 10:00 - 16:00, telefon: 325 514 424, http://os-semiramis.cz/kcn.html). Je to zařízení pro uživatele drog a jim blízké osoby. Kontaktní centrum je anonymné, takže se nemusíte ničeho bát. V této chvíli Vám můžou pomoct daleko víc než tato poradna. Držím Vám palce.