moje c. 535605 Dekuju vám moc za odpověď, ráda bych taky věděla, na kolik mě takové 1 sezení výjde?Jsem kousek od Ostravy a byla bych moc ráda kdyby jste mi teda nějakého toho odborníka poradila. Mám z toho ale docela obavy, příjde mi to takové trapné a pitomé,i když vím že je to docela normální věc a že dneska navštěvuje takové odborníky mraky lidí. No za tu úlevu a ujasnění si sebe sama by mi to docela stálo. Prosím vás teda jestli byste byla tak hodná a doporučila mi teda někoho. Ještě jednou děkuju

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Mohu Vám doporučit následující kontakty. V případě MUDr. Chvíly (psychiatr, mimo jiné se zaměřením na drogovou problematiku) by měla být péče hrazena ze zdravotního pojištění. V případě PhDr. Friesové (psycholožka, psychoterapeutka) by mohla být péče hrazena ze zdravotního pojištění, pokud budete mít doporučení od lékaře. Více informací včetně kontaktu naleznete na jejích stránkách a podmínky úhrady si případně můžete ověřit telefonicky. Nemusíte se stydět, že se na někoho takového obrátíte, i když vím, že se to lehko říká a hůř udělá. Zkuste si říct, že tam jdete pro to, že jste našla sílu své problémy řešit a neutápět se v nich. Takovou odvahu hodně lidí nemá. Přeji Vám hodně štěstí. MUDr. Libor Chvíla Lechowiczova 3134/4 702 00 Ostrava-Moravská Ostrava Telefon: +420 596 622 235 E-mail: chvila@silesia.cz PhDr. Ilona Friesová http://www.klinicka-psychologie.cz/ P. S. Kdyby byl s těmito kontakty nějaký problém nebo Vám nevyhovovaly, tak napište a zkusíme kdyžtak najít jiné.