tehotenstvi
soptik
Dobry den chci se zeptat moje divka je vsestym tydnem tehotna a v ty dobe brala pervitin muze to mit nejake nasledky na plod bylo by lepsi kdyby to dala pryc muzete mi prosim poradit predem moc dekuji.PS:Neni fetacka jenom tu drogu skusila to jenom aby jste vedeli ze v tom nejede

Odpověděl:
Dobrý den, pokud pervitin skusila jenom jednou (to asi ještě nevěděla, že je těhotná), vývin dítěte by to nemělo ovlivnit. Všechno ale také závisí od toho, jaké množství si Vaše přítelkyně vzala... Gynekolog by měl případné poškození včas zachytit. Zatím ale nemusíte dělat paniku a uvažovat o přerušení těhotenství. Mnohem horší by bylo, pokud by to chtěla zkusit znovu. Pervitin, tak jako všechny ostatní drogy, má škodlivý vliv na plod a proto je nejlepší se drog v těhotenství úplně vzdát, a to včetně alkoholu, který je v ohledu vlivu na vývoj plodu poměrně hodně nebezpečný. Zdá se, že Vám záleží na zdraví dítětě i Vaší přítelkyně, proto by bylo fajn, pokud by jste jí byl v tomto silnou oporou. Držím Vám palce.