help
wormi
dobry den,chci se vas jen optat jake muze mit ucinky na moji telesnou schranku pri poziti belasponu snupanim...take dale pozivam marihuanu asi kolem 5 jointu denne...zahani mi to stres a problemy z hlavy...asi se brzo stanu zavislim ze?je mi 16 let..dekuji za odpoved

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Takto přes internet nedokážu posoudit, do jakých zdravotních potíží Vás může užívání uvedených látek dovést. Nicméně - tablety Bellaspon obsahují barbituráty, jsou poměrně návykové a jsou na předpis (a krom toho se mají užívat orálně, má to svůj účel, nevím, jakého efektu dosahujete, pokud je drtíte a šňupete) - takže myslím, že Vám mohou způsobit nějaké potíže, pokud je neužíváte na předpis od lékaře, v předepsaném dávkování a doporučeným způsobem. Pokud k tomu vykouříte několik jointů denně, tak své psychice také moc neprospíváte. Závislost si můžete opatřit především na těch barbiturátech. Marihuana nezpůsobuje závislost tak rychle a snadno a taky nikoli s tak závažnými důsledky. Jen si říkám, když sám píšete, že Vám to pomáhá zahánět stres a ulevit od problémů, jestli bychom nemohli přijít na nějaký zdravější způsob, jak se s problémy vyrovnat dřív, než budete mít k tomu všemu ještě problém s tou závislostí. Zkuste mi o těch problémech, které máte, a o tom stresu napsat víc. Možná pak na něco přijdeme.