koureni
verunka
dobry den chtela bych se zeptat ja kourim cigerety zkousela jsem to a kourim uz ale asi tyden a my rodice mi davaj takovej protidrogovej test protote jsem driv kourila i travu travu jsem uz prestala ale ty cigerety ne a chtela bych vedet jestli to ukaze ten test jestli kourim cigerety jo nebo ne ja se strasne bojim

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Záleží na tom, zda Vás rodiče testují kvůli marihuaně a používají pouze test na detekci THC (účinnou látku marihuany). Předpokládám, že ano. Tento test na THC neodhalí tabák, resp. nikotin, na to by musel být další speciální test a ten není obvyklý a pochybuji o tom, že by ho Vaši rodiče pořizovali. Ohledně Vaší skryté poznámky - říkám si, že možná spíš než o ty testy jde o Vaše vztahy s rodiči a jejich přístup k Vašemu experimentování s marihuanou a tabákem a mám pocit, že by možná stálo za to nejen testovat, ale konzultovat Vaši rodinnou situaci i s odborníky v rámci nějaké rodinné terapie. Zkuste mi napsat o sobě něco víc... Zatím přeji hodně štěstí.