Nevím jak......
fetnička
Už opravdu nevím,co mám nebo nemám dělat.Určitě bych měla přestat brát perník,ale zatím se mi to asi nějak nedaří.Nevím zda je pro mě vhodná léčba,třeba v nějaké komunitě,nechci zase brát místo někomu,kdo to potřebuje mnohem více.A kdyby ano,kdyby to bylo vhod a já se tam mohla dostat,tak to nikdo nesmí vědět...né rodina...a to se asi nepovede,co bych jim asi tak řekla...a v podstatě je to asi všechno jedno,když jsem nedokázala zajít ještě ani do Káčka nebo tak...:-(...ze strachu...

Odpověděl: Jana Justinová
To asi opravdu nepůjde bez toho, aby se to někdo dozvěděl...ale je to jenom na Vás, zkuste menší kroky. Nejdřív zajít aspoň do toho Káčka a popovídat si o tom, jaké jsou možnosti a o tom, jestli vlastně opravdu chcete přestat brát - třeba ne a je jen potřeba si to přiznat...snad se ale opravdu jednou odhodláte a třeba překonáte i strach jít do komunity. Rozhodně neexistuje žádné rozdělení na ty, kdo ji potřebují víc a kdo míň, je to jen na Vás...