dotaz-spěchá!!!
Pikula
Dobrý den, od včera jedu na piku, nespala jsem a ted po poslední čáře se mi udělalo jaksi zle. Leje ze mě pot, špatně se mi dejchá, vzdycky mi zacne strasne busit srdce a je mi na zvracení, takovej tlak v žaludku, to se mi nikdy nestalo. Asi toho bylo moc, ale je mi fakt zle, během ppár minut jsem úplne propocená, taskovej studenej pot. Myslíte že to ustojím, Nemám už doma ani žádnej diák ani rohypnol abych to srazila. A všechno se mi mihotá před očima a točí a hlava se mi motá že nemůžu vstát. poradte prosím co delat, jsem sama doma a je mi 24.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. To, co popisujete, je důsledek vyčerpání organismu v kombinaci s účinky pervitinu a se zřejmě vysokou celkovou dávkou, kterou jste od včerejška spořádala (zvýšení krevního tlaku, zvýšení tělesné teploty a celková zátěž pro kardiovaskulární systém po užití pervitinu způsobuje to bušení srdce, špatné dýchání a pocení, žaludeční potíže nejspíš souvisí s tím, že jste nejspíš nejméně 24 hodin nic nejedla, hlava se Vám motá z vyčerpání a ze všeho výše uvedeného). Když způsobíte svému organismu nefyziologický stav, při kterém jede na naprosté maximum, tak se pak nesmíte divit, že se po nějaké době zadrhává a brání se. Každopádně - nic dalšího neberte, zcela jistě ne další perník ani žádné drogy se stimulačním účinem, protože tím jen zvýšíte riziko, že nastanou další nežádoucí účinky. Neberte ani žádné léky. Jediné, co zbývá, je lehnout si a počkat až to přejde. Můžete zkusit nějaký bylinkový čaj, minerálku a něco lehkého k jídlu, pokud to do sebe dostanete. S největší pravděpodobností Vás to do zítřka přejde. Pokud by to nepřešlo a měla jste stále potíže s bušením srdce, teplotou a špatným dýcháním, tak bych doporučovala vyrazit k doktorovi, protože jste si mohla způsobit potenciálně vážné následky související s kardiovaskulárním systém. A zkuste se zamyslet, jestli Vám ten perník stojí za to. Kdyžtak napište zítra, jak to s Vámi vypadá.