smolicek
Este bych chtel dodat k tomu mymu predchozimu dotazu-tak pred 5-ti minutama=) ze sem pred rokem a pul bral 10 mesicu penicilin-mam vysoky ASLO..a k tomu sem pozival vsechno co sem uz napsal..vadi to moc ta kombinace s penicilinem???

Odpověděl: Bára Orlíková
Kolegyně Blanka Petrošová Vám již odpověděla na Váš předchozí dotaz: Dobrý den, vaše potíže půjdou přes internetovou poradnu řešit velmi těžko. Nemohu vám bohužel poradit nic jiného než navštívit lékaře. Bolesti hlavy můžou mít mnoho příčin a prohlídka odborníkem je nejjistější cestou k jejich odstranění. To, že vám alkohol bolesti tlumí neznamená že vám neškodí, rozumné by bylo alkohol a další drogy rozhodně vynechat. Na intensivní bolest hlavy jsou tři týdny poměrně dlouhá doba, na vašem místě bych neotálela. Zkuste se obrátit na svého praktického lékaře, doporučí vás k nějakému odborníkovi.