smolicek
Dobrý den, mam posledni dobou problemy s hlavou.Pripada me to jako by se me rozpinala na vsechny strany.Nejhorsi je to na čele a na temenu,,nekdy taky v zátylku.Strasnej tlak.Nutí me to uplně zkousávat zuby.Nekdy se celej tresu,srdicko me boli atd.Zaclo to tak pred 3 tydnama-to sem se rozhodl ze prestanu pit alkohol(neuspesne).Zacal sem s nim tak v 15 ale posledni 2 mozna 3 roky ho piju prumerne 4 i vickrat tydne i ve vetsich davkach.Ale jakmile se napiju tak bolest hlavy okamzite mizi a je me hej.Ale rano je to zas nanovo,proberu se nemam ani zadnou kocovinu a za 2 hodky zacne zas tlak a uz myslim jenom na to kde se napit.Kourim k tomu jeste trávu.Zkusenosti mam i s pikem,extazi..Tak nevite co s tou hlavou muzu mit??diky za odpoved=)a prominte ze je to tak dlouhy a trapny;)

Odpověděl:
Dobrý den, vaše zdravotní potíže půjdou přes internetovou poradnu řešit velmi těžko. Nemohu vám bohužel poradit nic jiného než navštívit lékaře. Bolesti hlavy můžou mít mnoho příčin a prohlídka odborníkem je nejjistější cestou k jejich odstranění. To, že vám alkohol bolesti tlumí neznamená, že vám neškodí, rozumné by bylo alkohol a další drogy rozhodně vynechat. Na intensivní bolest hlavy jsou tři týdny poměrně dlouhá doba, na vašem místě bych neotálela. Zkuste se obrátit na svého praktického lékaře, doporučí vás k nějakému odborníkovi.