Co s ní :-( ? ?
honzik
Ahoj, tenthle patek jsem byl na sound systemech protoze byli blizko nasi vesnice a musis ale podotknout nez se rozepisu ze ja jedina droga kterou uzivam jsou cigarety a piju uplne normalne jako kazdy jiny clovek, travu ani hulit nemuzu jelikoz jsem na prestizni skole a mysli ze to nejde dohromady a mam k drogam proste odpor ale techno se mi libi. Tak proste jsem se na tech systemech seznamil s krasnou holkou, bylo mi jasny ze huli ale nebyla oblecena jako ty vsechny ostatni fetky takze jsem si rikal ze je OK systemy skoncili a my jsme se sli vyspat k nam. Je to divny ale vyspali jsem se spolu a ja jsem ji chtel hrozne videt a vice se s ni seznamit, neska jsem za ni jel a hroznese to zvrtlo, ukaalo se ze v Patek mela v sobe ecko a neska si dala trip a docela v tom lita proste mela vsechno co ja znam to je vsechno z THC,taky , LSD , MDMA, a dalsi sracky a ja jsem se ji pokousel nejka zvyklat a any to uz nebarala, rikal jsem si ze dyz s ni zacnu chodit tak se zmeni tak jsem se ji zeptal esti by jsme to mohli spolu zkusit a ona me odmitla s tim ze ji se takovyhle zivot libi a nechce abych ji ho menil ze se muzeme sejit a vyspat se spolu atd, ale me se vazne libi a nechci aby se takhle zahrabala.. co s ni mam delat ?

Odpověděl:
Dobrý den, v takové situaci není mnoho co poradit. Je od vás pěkné, že chcete pomoci dívce, která se vám líbí, ale těžko pomoci někomu, kdo o to nestojí a dokonce to řekne nahlas. Můžete jí zkoušet přesvědčit, že to co dělá jí může uškodit. Zjistit si informace o škodlivých účincích drog (např. na úvodní stránce této drogové poradny rámeček o drogách), ty ji potom zkusit předat. Ale podle toho, jak reagovala poprvé, si nejsem jistá, zda vás neodbyde. Každopádně buďte opatrný, abyste se v rámci nabízení pomoci neocitl v ohrožení vy sám, nenechte se např. přesvědčit ke zkoušení drog... Také bych vám doporučila v případě pohlavního styku používání kondomu. Přeci jen pokud jste měli sex hned po seznámení, ona byla pod vlivem extáze a navíc je možné že má za sebou různé experimenty s drogami (injekční užívání?) - rozhodně ji nelze považovat za právě bezpečného partnera.