pervitin
Sylwa
Dobrý den, potřebuji pár rad.. 1) po poslední pikový jízdě mě neustále bolí na hrudníku a špatně se mi dýchá(tak týden)...co mám dělat?když půjdu k doktorovi,musím mu říkat o pervitinu? 2) Začínám to dávat dohromady s klukem,který v minulosti bral drogy a má hepatitidu c..toho vztahu se trochu bojím,budu asi hodně riskovat,co? Také bych si chtěla zajít na testy,jestli něco nemám,kam můžu zajít v Plzni?

Odpověděl: Jakub Minařík
1) a vašem místě bych zašel rovnou do fakultní nemocnice na interní kliniku. A asi bych jim na vašem místě řeknul, jak se věci mají. To co popisujete zdaleka nevypadá nevinně a bylo by dobré srdce pečlivě zkontrolovat. Ona bolest na hrudi a obtíže s dýcháním jsou dosti alarmující příznak. 2) Ano. Nejspíše se nakazíte žloutenkou. Přenos u injekčních uživatelů drog je poměrně snadný.Taky s ním asi budete spát, takže se vám to pravděpodobně povede. Léčba žloutenky trvá jen asi 1 rok , dáváte si interferon injekčně a je to dosti nepříjemné. A pojišťovna trvá na tom, abyste abstinovala. Testy vám udělají na té interně v rámci vyšetření srdce.