...k čemu to potřebuji
Alča
Pro změnu se z tázajícího stávám respondentem :-) Tyhle stránky jsem už četla, ale nepřišlo mi to vyčerpávající. Připadalo mi to dost obecné. Potřebuji k předběžné diagnostice, než začnu s patrnými otázkami na někoho ze svého blízkého okolí...a taky proto, abych věděla co můžu čekat od lidí kolem, kteří jsou na pervitinu závislí (v současné době abstinují). Můžu se zeptat, proč se ptáte?

Odpověděl:
Zdravím Vás a chci Vám poděkovat za úpřimnou odpověď na mojí otázku. Ptal jsem se proto, že z takového jednoduchého dotazu se většinou nedá odvodit, jestli se nás ptá student, který potřebuje získat informace do své práce, nebo rodič, který má podezření, že jeho dítě bere drogy, nebo někdo, kdo by chtěl drogy vyzkoušet... Podle toho pak můžeme doplnit naši odpověď o další informace, kontakty, kam se obrátit a pod. Našla jste na těch webových stránkách, to co jste hledala?