piko
Vision
Chci se zbavit závislosti ale je to tak složitý proto že beru perník jako náhradu za sex. Protože mě holky sklamaly tak sem na ně zanevřel a ulítávám jen na fantaziich. Léčba mi nepomohla.

Odpověděl:
Dobrý den. Drogy se vždy berou jako náhrada za něco, s čímž neumíme zacházet. To není nijak složité. Složité je, že něco chcete a nejste ochoten proto nic udělat. Záleží pouze na klientech zda jsou schopni životní změnu chtít a své rozhodnutí dodržet. Všechny nás potkávají zklamání, neštětí a vůbec věci, které musíme snést a překonat. Nemáte-li na to odhodlání, nezbývá vám nic jiného, než ulítávat ve fantaziích. Je to opravdu jen na vás, jestli zůstanete ponořen do únavného světa života na drogách nebo se pokusíte svůj život ovládnout, zbavit se závislosti a získat možnost svobodně žít a moci si dovolit vztah s ženami doopravdy. Pokud jste byl už v nějakém typu léčby a máte pocit, že Vám nepomohla, bylo by asi na místě pokusit o jinou variantu. Když napíšete, odkud jste, kde jste byl předtím v léčbě a kolik je Vám let, mohli bychom přijít na nějakou vhodno alternativu.